Dbając o swoich klientów, Suzuki stale monitoruje jakość używania sprzedawanych przez siebie samochodów. Ich eksploatacja w rzeczywistych warunkach przez wielu różnych kierowców może czasem wykazać rzecz, którą warto usprawnić lub wymienić globalnie dla wszystkich użytkowników, podnosząc tym samym ich komfort z użytkowania samochodu.
Jeśli serwisujesz swój samochód w Autoryzowanych Serwisach, za każdą wizytą zostanie sprawdzone, czy Twój pojazd nie jest objęty jakąś Akcją Serwisową. Jeśli jednak serwisujesz samochód poza ASO warto od czasu do czasu sprawdzić, czy Twoje auto nie jest objęte ogólną Akcją Serwisową Suzuki.
Zdecydowanie nie. W przypadku dużych Akcji Serwisowych, które są istotne dla posiadaczy aut, Suzuki dokłada wszelkich starań, by dotrzeć i powiadomić konsumentów o konieczności wizyty w serwisie - wszak nie zawsze musi się ona łączyć z wymianą, czasem ze sprawdzeniem lub regulacją / aktualizacją
Jeśli Akcja Serwisowa nie jest duża i dotyczy niewielkich usprawnień, nazywana jest Małą Akcją Serwisową. Może to być przykładowo, wgranie najnowszych sterowników pracy silnika, które to nie mają wpływu na bezpieczeństwo, czy niezawodność auta. W takich wypadkach Suzuki, także nie informuje Klientów, a zmiany wykonywane są przy okazji wizyty w ASO.